Neřešitelné je pro nás výzvou

  • E-commerce řešení
  • Podnikové informační systémy (ERP) a portály
  • Integrace (Enterprise Integration)
 

eProtera

eProtera je informační systém pro sledování a zefektivňování životního cyklu zakázek s uplatněním v menších a středních výrobních firmách. 100% webová aplikace efektivně pomáhá plnit požadavky prosperujících a rozvíjejících se firem v oblastech:

  • Sledování a řízení stavu zakázek v celém procesu výroby (workflow).
  • Management uživatelských rolí (role podle pracovního zařazení).
  • Napojení na ostatní podnikové aplikace - integrace s účetními, skladovými, plánovacími a kontrolními systémy, a případné nadstavby - především Business Intelligence.

Řešení eProtera přináší

  • Okamžitý přístup k centralizovaným informacím
  • Efektivní řízení (výrobních) zakázek a celé firmy
  • Spolehlivý přehled nad veškerými procesy s možností odhalovaní slabých míst a s možností nalézání úspor
  • Mocný kontrolingový nástroj - vyhodnocování efektivity zakázek, spolehlivosti dodavatelů, vytíženosti pracovníků atd.
  • Rychlé využití tržních příležitostí
  • Podpora manažerského rozhodování (nadstavba BI) a volby podnikové strategie
  • Přizpůsobitelnost systému požadavkům zákazníka
  • Jednoduchá implementace a údržba systému
  • Velmi výhodný poměr cena/výkon

Řešení eProtera obsahuje

Základní moduly

  • Poptávka - vložení poptávky do systému
  • Nabídka - vytvoření kalkulace (materiál, práce atd.) dle požadavků klienta
  • Zakázka - správa zakázek s definicí stavů podle probíhající fáze realizace
  • Ceník - realizace ceny materiálu a práce či služeb
  • Odběratel - adresář odběratelů
  • Dodavatel - adresář dodavatelů
  • Objednávka - tvorba, prohlížení a storna objednávek, možný export do pdf
  • Sestavy - sledování efektivity zakázek a generování sestav dle období, stavu, zákazníka atd.

Stavy zakázky

Základní charakteristikou systému Triton je komplexně postihnutý životní cyklus zakázky v podniku, která může nabývat těchto stavů:

  • identifikovaná poptávka
  • přijatá poptávka
  • kalkulace nabídky
  • odeslaná nabídka
  • odmítnutá nabídka
  • objednávka
  • čekání na autorizaci
  • neautorizováno
  • autorizováno k výrobě
  • zaplánováno
  • ve výrobě
  • vyrobeno
  • zkontrolováno
  • expedováno
  • předáno
  • vyfakturováno
  • zaplaceno
  • dokončeno

Uživatelské role

Role uživatelů jsou přiřazovány podle pracovního zařazení a jsou odlišeny oprávněními v práci s aplikací. Výchozí definované role jsou:

  • administrátor
  • manažer
  • produkční
  • asistentka
  • nákupčí
  • vedoucí výroby
  • vedoucí dílny
  • účetní
  • host

 

Informační systémy

Zavolejte nám

VOLEJTE 725 883 161

PRO VÍCE INFORMACÍ

 
Copyright Datesoft s.r.o. 2017
Úvodní stránka - Napište nám - Kontakt